De reis gaat beginnen - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Jillin Verheijen - WaarBenJij.nu De reis gaat beginnen - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Jillin Verheijen - WaarBenJij.nu

De reis gaat beginnen

Door: Jillin

Blijf op de hoogte en volg Jillin

29 Augustus 2016 | Nederland, Hoensbroek

Gister heb ik een super gezellige uitzwaaiborrel gehad met familie en vrienden. Vandaag begin ik dan aan mijn reis naar Curaçao. Samen gaan we vanuit Heerlen met de trein naar Schiphol Airport, vanuit daar rijden we met een shuttle bus naar het hotel waar ik mijn laatste nachtje in Nederland zal doorbrengen! Hoensbroek, tot over 5 maandjes!!

  • 29 Augustus 2016 - 14:54

    Petra De Schouwer:

    ik wens jou super veel plezier en succesxxx

  • 29 Augustus 2016 - 14:56

    Anita Knarren:

    ik wens je heel veel plezier en heel veel succes met dit grote avontuur...:)

  • 29 Augustus 2016 - 14:58

    Louise & Carin, Jouw Tantetjes:

    Jillin,

    We hebben je net in Heerlen op de trein gezet. Samen met mam reis je nu naar Schiphol om daar de rest van jouw familie te treffen, pap, Lichell & Marc.
    Wij de uitzwaaiers van station Heerlen (oma, Louise en Carin).....wensen je vanavond nog een super avond. Morgen, op de 30ste trouwdag van je ouders, staan zij nu eens niet voor het altaar maar aan de gate om je uit te zwaaien.
    Lieverd, het ga je goed...... we wensen je een goede vlucht, een super tijd en fijne stage. Kom gezond weer thuis!!!!!
    We keep in touch.

    Veel liefs, Louise & Carin, oma en Bootz.

  • 29 Augustus 2016 - 15:25

    Nancy :

    Jillin, heel veel succes en plezier op Curaçao...! Wat een mooie ervaring wordt dat, ben jaloers op je! Geniet er van! Ben heel benieuwd naar al jouw avonturen daar..! Geniet (

  • 29 Augustus 2016 - 15:35

    Ruud, Gertie, Arianne En Lucky:

    Heel veel plezier in Curacao , geniet ervan , we wensen je een hele veilige heenreis en kom gezond en wel weer terug , tot over 5 maanden
    Groetjes van alle Hummeltjes en onze Hummelhond

  • 29 Augustus 2016 - 22:26

    Marielle :

    Heel veel succes, maar ook veel plezier.

  • 30 Augustus 2016 - 00:43

    Dominique:

    Jillin,

    Super veel plezier en succes! Ik hoop echt dat je een super tijd gaat hebben in curacoa (en ik aan de andere kant van de wereld).
    We spreken elkaar nog wel ;) een goede reis straks!

    Xx Do

  • 30 Augustus 2016 - 18:11

    Meta:

    Hey lieve Jillin!

    Iedereen weet hoe erg je hiernaar uitgekeken hebt. En dan eindelijk is het zo ver! Het is nog geen maand geleden dat je het laatste blog hebt geschreven voor de Tanzania reis, en nu schrijf je alweer voor Curaçao. Wat ben ik jaloers!! Ik hoop dat je een ontzettend leuke tijd gaat hebben, dat verdien je! Heel veel succes, geniet ervan! Ik ga je met alle plezier volgen!

    Liefs, Meta

  • 01 September 2016 - 19:03

    Jos :

    Hoi Jillin,
    Wij hebben begrepen dat je goed bent aangekomen. Ellen en ik wensen je een hele fijne tijd toe en ga er maar lekker van genieten.

    Gr. Ellen en Jos

  • 03 September 2016 - 15:21

    Mamsie:

    Hallo lieverd.

    Het is al weer een aantal dagen geleden dat we je uitzwaaiborrel hadden,daarvan Heb je nu een mooie slinger met kaartjes aan de muur hangen in je studio in curacso.
    Op Schiphol .......was bijna een overstroming.

  • 03 September 2016 - 15:57

    Mamsie.:

    We hebben je uitgezwaaid totdat het vliegtuig niet meer te zien was.
    Tussen Nederland en Curacao hebben we geregeld appjes smsje ontvangen.en laten op kregen we een appje dat je was aangekomen en in je studio was.
    Nu was het wachten hoelang het nog duurt voordat je de kadootje had gevonden.
    We hebben al vele mooie foto,s voorbij zien komen ,je leuke studio,de mooie uitzichten en een blije JIJ en dat doet ons goed.
    Nog een paar dagen en dan begint je stage.iets waar je al erg lang naar hebt uitgekeken.
    Tot die tijd geniet nog van alles.
    Dikke kus ,en dikke knuffel

    Mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jillin

Dinsdag 30 augustus vlieg ik naar Curaçao om daar stage te lopen. Op deze blog schrijf ik al mijn avonturen, zodat jullie mij kunnen volgen en weten wat ik allemaal beleef. Donderdag 26 januari ben ik weer op Nederlandse bodem!

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 7111

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 26 Januari 2017

Stage in Curacao

Landen bezocht: